نوشته‌های بی‌خواننده

یادداشت‌های روزمره‌ی ما، بدون هیچ قید خاصی

شطرنج

with 9 comments

دلم لک زده برای یک دست شطرنج با یک حریف مثل «رامین شرفکندی». یاد آن شب‌هایی که در سپنتا می‌نشستیم و روی Yahoo Chess با هم بازی می‌کردیم و یاد مهران که همه‌اش Cheat می‌کرد و با روش‌های ناجوانمردانه Rating خودش را بالا می‌برد.

شطرنج

Written by علی گنجه ای

نوامبر 27, 2007 در 5:57 ب.ظ.

نوشته شده در بدون دسته بندی

9 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. نه. دارم شک ميکنم. پولدار نميشی!
    علی آقا فعلا قراره که biz. plan رو کامل کنی.

    ح. م.

    اوت 6, 2008 at 6:09 ق.ظ.

  2. جدا یادش بخیر Revolt رو بگو ای جونی کجایی که یادت بخیر البته من یه زمانی هم نرد بازی کردم Rating بدی هم نداشتم اما اونم دیگه کسل کننده شده بود

    مهران

    اوت 6, 2008 at 6:09 ق.ظ.

  3. سلام و من شرمنده ام که اشتباهی گرفتم و خرسند که اشتباه مسرت بخشی بود ! والا اینکه واج آرایی چیه رو از همون کسانی که درسش رو خونده اند بپرسین اطلاعات بهتر میدن. ولی خب صنعته ! یعنی گمان کنم .

    پوریا

    اوت 6, 2008 at 6:09 ق.ظ.

  4. سلام.حرفتو قبول دارم.شاید من کمی عجله کردم .اما متاسفانه این یه عادت جا افتاده ولی غلطه دیگه و کاری هم نمیشه کرد.

    ناصر

    اوت 6, 2008 at 6:09 ق.ظ.

  5. راستی نمی دانم چرا هر چی رئ وبلاگ پرنس ح کلیک می کنم می نویسه این سایت قابل رویت نیست

    نجمه

    اوت 6, 2008 at 6:09 ق.ظ.

  6. من هیچ رقمه نمی تونم با این یک جا نشستن و شطرنج بازی کردن کنار بیام. این پوریای ما ولی رقیب قدری ست در این زمینه.
    بعدش هم که دست شما درد نکنه از بابت رشته کردن پنبه های ما! راجع به واج آرایی و زبان شناسی هم یه توضیحات مختصری توی وبلاگ پوریا نوشتم. گفتم شاید حوصله ی خوندن نداشته باشید ولی اگر تمایل داشتید اطلاعات بیشتری می نویسم.

    پرنسس

    اوت 6, 2008 at 6:09 ق.ظ.

  7. راستی راجع به این مجله تایم هم گویا چند وقت قبل تر اسامی دیکتاتور های قرن رو منتشر کرده بود که اسم ره بر عزیز ما هم جزو این لیست بود . تبریک می گم بهتون

    پرنسس

    اوت 6, 2008 at 6:09 ق.ظ.

  8. پیشنهاد می کنم یه سر به سایت http://www.flyordie.com
    بزنی

    شهنام

    اوت 6, 2008 at 6:09 ق.ظ.

  9. یه سری به سایت http://www.flyordie.com زن ببین چه خبره

    شهنام

    اوت 6, 2008 at 6:09 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

