نوشته‌های بی‌خواننده

یادداشت‌های روزمره‌ی ما، بدون هیچ قید خاصی

بالا آمدن جان ما در بالاترین

with 7 comments

دیروز عصر لینک مربوط به پیدا شدن لوحه‌ی فارسی باستان را گذاشتم توی بالاترین. باید چهارده تا رای مثبت می‌گرفت تا بیاید صفحه‌ی اول. خلاصه بالایی‌ها جانمان را بالا آوردند تا 14 رای دادند. تا آخر شب که چک می‌کردم 13 رای گرفته بود و چهاردهمی نمی‌آمد رای بدهد.


نتیجه خوب بود البته. حدود 150 نفر را آورد به وبلاگ ما و تا حالا 24 رای هم گرفته است. به نظرم اگر بالاترین فیلتر نشده بود باید ده برابر این آمار را انتظار می‌داشتیم.

Written by علی گنجه ای

مارس 4, 2008 در 11:42 ق.ظ.

7 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. عنوان گذاریت بیست و عالی بود!خندیدم. مرسی.
    می خوای من هم بهت یه لینک بدم 15 تا هم من بفرستم؟ 🙂

    پرنسس

    مارس 4, 2008 at 11:53 ق.ظ.

  2. سلام علی جان ، مطالب وبلاگ شما رو خیلی دوست دارم احتمالا لینکهای شما هم باید همچنین باشه 🙂 نام کاربریتون در بالاترین چیه ؟ من Ratzel

    لطف داری آرسین جان دل به دل راه داره.
    اتفاقا امروز داشتم کامنتای شاتوت رو میخوندم، با خودم گفتم این Ratzel به نظر آشنا میاد 😉
    من aliganjei هستم توی بالاترین. همین دیروز اکانت ساختم

    Arsin

    مارس 4, 2008 at 12:22 ب.ظ.

  3. سلام علی اقا . عزیز من یه دعوت نامه بالا ترین میخوام لطف میکنی این کارو انجام بدی و دعوم کنی.
    ممنون از لطفت . به ما هم سر بزن .بای

    websaz

    مارس 4, 2008 at 4:34 ب.ظ.

  4. سلام دوست عزیز چطور میشه یه مطلب را به بالاترین فرستاد ممنون میشم من رو راهنمایی کنید

    ارسلان

    مارس 4, 2008 at 8:27 ب.ظ.

  5. این داغ شدن بد دردیه، من که دیگه چند وقته لینک نمی فرستم، رو لینک های دیگران اظهار فضل می کنم
    درباره ی اون پادشاه هم باید بگم شاید راهب ها برای تبرک و تیمن هم که شده یه لوح بردن پیش شاه دست خط همایونی رو روش بنویسه، این یکی نظریه دیگه رد خور نداره، جون کمال ناراحت می شم اگه ردش کنی

    کمال

    مارس 4, 2008 at 9:05 ب.ظ.

  6. مهندس به سوال ما جواب نمیدی ؟؟؟

    در مورد بالاترین؟ ببخشید یادم رفته بود.
    راستش باید یه اکانت توی بالاترین بسازید. فعلا هم بالاترین ثبت نام رو بسته و برای اینکار باید از طرف یکی از اعضاء دعوت نامه داشته باشید. فقط بعضی از اعضاء هم میتونن دعوت نامه بفرستن (که من جزوشون نیستم :()

    ارسلان

    مارس 6, 2008 at 8:42 ب.ظ.

  7. ممنون از جواب آیا بعد باید قالب وردپرس رو هم دستکاری کنم ؟؟؟
    برای بالاترین؟ میشه، یه تیکه کد داره که میتونی کپی کنی توی قالبت ولی من نکردم

    ارسلان

    مارس 10, 2008 at 3:03 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

