نوشته‌های بی‌خواننده

یادداشت‌های روزمره‌ی ما، بدون هیچ قید خاصی

میزغذای کارآگاه و رامین و توطئه‌های خنثی شده

with 3 comments

من توی اتاق کارمان «انحصار رسانه‌ای» داشتم، یعنی اگر رامین و کارآگاه دست از پا خطا می‌کردند فورا آدم و عالم خبر می‌شدند ولی در مورد خودم گزینشی عمل می‌کردم و هرچه این دو بالا و پایین می‌پریدند که «اینو هم تو وبلاگت بنویس» من زیر بار نمی‌رفتم.

دیشب بالاخره وبلاگ رامین و کارآگاه به اسم «میز غذا» راه انداختند که ظاهرا قرار است موضوعش آشپزی باشد ولی در اصل توطئه‌ای است برای مبارزه با انحصار رسانه‌ای من!

من هم برای اینکه توطئه‌شان به جایی نرسد خودم را به عنوان Admin به وبلاگ‌شان تحمیل کرده‌ام. البته این وبلاگ میز غذا سه تا Admin دارد و هیچی نویسنده!

Written by علی گنجه ای

آوریل 17, 2008 در 9:46 ق.ظ.

نوشته شده در معرفی می‌کنیم

3 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. در یک روز 5 تا مطلب زده اونوقت هیچ نویسنده ای هم نداره؟

    اینا نویسنده نیستن، مزدورن!

    کمال

    آوریل 17, 2008 at 10:10 ق.ظ.

  2. مبارک است انشا الله

    mehrankarzari

    آوریل 17, 2008 at 10:22 ق.ظ.

  3. اقا از امروز یه کارشناس هم داره
    ولی من فکر می کنم یه کارشناس غذا یه کم و فقط یه کم باید چاق باشه مثل من

    shahnam

    آوریل 19, 2008 at 11:04 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

