نوشته‌های بی‌خواننده

یادداشت‌های روزمره‌ی ما، بدون هیچ قید خاصی

شیر خندان

with 3 comments

این شیر، وقتی روبرویش ایستاده باشید خندان و خوش اخلاق است.

سرستون شیر در تخت جمشید - نمای روبرو

اما وقتی کنارش باستید بدجوری بد اخلاق می‌شود!

سر ستون شیر در تخت جمشید - نمای کناری

Written by علی گنجه ای

ژوئن 9, 2008 در 8:10 ق.ظ.

3 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. بله اینم هنر سه بعدی در ایران باستان

    mehrankarzari

    ژوئن 9, 2008 at 12:02 ب.ظ.

  2. من می دونم به این دلیل ِ که گوشه های کناری دهنش رو گرفتن کشیدن! راستی اون موزه هنرمشکین فام رو فکر کنم ( خب نزن بابا گفتم که فکر کنم! ) قبلا ها یه چیزایی راجع بهش نوشته بودید و عکس فاطمه خانوم به همراه یکی دیگه از آشناهاتون رو گذاشته بودید. آره؟ یا برم بدم این مخم رو به جاش آدامس بادکنکی بگیرم؟؟ ( موضوع حیاتی ست لطفا پاسخ گو باشید!! 🙂 ) ازون مدل بصیرها هم زیاد داریم. فقط کافی ِ یه این مدلیش به تور من بیفته. خودم اون قدر فیلمش می کنم که طرف میاد بهم یه پولی دستی میده میگه برو کارو کاسبی م رو به هم نریز! 🙂
    چه جالب! داداش من و خانومش هم این چند روز رو رفتن طرف های بانه و سقز و ارومیه. البته از همه بیشتر تو همین ارومیه توقف داشتن.


    آره! یه بار تا دم درش رفته بودیم و چون بسته بود همونجا عکس انداختیم و برگشتیم! مخت رو نگه دار 😉
    حالا اگه تخت جمشید رفتی و بصیر بهت گیر داد تو به روی خودت نیار که خبر داری داستان چیه و خودت هم نقش بازی کن ببینیم آخرش کی به کی پول
    میده 😉
    راستی من این سریال کارآگاهان و فامیل شما رو ندیدم. نمیدونی قسمت بعدیش کی پخش میشه؟

    پرنسس

    ژوئن 9, 2008 at 12:09 ب.ظ.

  3. حتماً این آقا شیره رو به مجسمه ساز بوده و نیمرخش به خانمش !!!

    سورملینا

    ژوئن 9, 2008 at 2:58 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

